Дозволяє споживачеві без особливих зусиль відрізнити потрібний товар (фірму, послугу)
Підвищує ефективність реклами
Наявність фірмового стилю викликає довіру до компанії
Основні елементи дизайну фірмового стилю
Логотип
Корпоративні кольори
Унікальний брендбук
Ділова документація
Фірмові календарі
Сувенірна продукція
Фірмовий стиль
Фірмовий стиль — інструмент формування іміджу компанії, він є сукупністю візуальних елементів. До фірмового стилю входять графічні зображення, шрифти, кольори, слогани, логотип і правила верстки.
Ми створюємо бренди з нуля та оновлюємо вже існуючі. Індивідуально підходимо до розробки фірмового стилю, враховуючи побажання клієнтів та сучасні тенденції ринку.
Обговоримо Ваш проект?
Заповніть форму нижче і ми зв'яжемось з Вами найближчим часом.