Спеціаліст спілкується з клієнтом, з'ясовує особливості сфери. Дізнається про проблеми, завдання та минулий досвід. За підсумками даних створюється стратегія. Якщо у клієнта вже була рекламна кампанія, то її показники враховуються
Визначаються орієнтири по ціні та кількості заявок. Узгоджується вартість робіт.
Сертифікація
Контекстна реклама
Налаштовуючи рекламу в Google, варто визначити ціль, адже так Ви зможете легко вибрати потрібні функції, щоб отримати бажані результати (наприклад, збільшення обсягу продажів або залучення трафіку на веб-сайт)
Перевага контекстної реклами в тому, що вона показується в момент, коли відвідувач у цьому зацікавлений, тобто ідеальна пропозиція на потребу Вашого потенційного клієнта.
Обговоримо Ваш проект?
Заповніть форму нижче і ми зв'яжемось з Вами найближчим часом.